.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سوگ فرزند برومند مازندران ؛
« سید رضی » قهرمان مازندرانی نبرد بارژیم صهیونیستی
شمال نیوز : دیار علویان رزمگاه خداجویان و مهد پرورش مجاهدان افتخار آفرین و اسوه های پایداری و مقاومت چون حاج رضی است که تابلوی این دیار علوی را در سراسر گیتی درخشان وتابناک برافراشته اند .
« سید رضی » قهرمان مازندرانی نبرد بارژیم صهیونیستی

شمال نیوز :  جنایت تازه رژیم موقت صهیونیستی در به شهادت رساندن مجاهد راستین جبهه مقاومت و مدافع حرم آل الله(ص) سردار پرافتخار سپاه قدس سید رضی موسوی برگ دیگری از افتخار آفرینی رزمندگان سلحشور دیار علویان در پاسداری از سنگرهای کلیدی اسلام ناب رادر عصر حاضر نمایان کرد.

 

بی گمان افتخارات مانای این فرزند شایسته مازندران سرافراز نه تنها در میادین پاسداری از کیان انقلاب و نظام اسلامی به زیبایی در صفحات زرین کشورمان جای گرفت بلکه خدمات ماندگار و درخور تحسین وی در پشتیبانی از محور مقاومت در نبرد با اشقیای زمانه یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی چنان واجد ستایش و چشمگیر بود که دامنه آن وحشت وهراس سردمداران پلید وخون آشام اشغالگران قدس شریف و آمریکای جنایتکار را برانگیخت .

 

جنایت هولناک رژیم جعلی غرب آسیا در موشکباران منزل مسکونی این مجاهد نام آشنای عرصه پیکار با خصم زبون از آن روی که وی در قامت سردار عرصه دیپلماسی و بصورت رسمی در کشور سوریه حضور داشت، قابل توجه و بیانگر این است که این رژیم جعلی و موقت هیچ حد ومرزی را در خلق جنایت و درندگی نمی شناسد.

 

حاج سید رضی موسوی بی تردید اولین وآخرین شهید جبهه مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی نیست که شهادت وی این چنین لرزه بر اندام عاملان این اقدام هولناک وغیر انسانی افکنده است بلکه آغازی بر حرکت عظیم و مقدس جبهه مقاومت در انتقام گیری از جنایت پیشه گان و اشغالگران قدس شریف خواهد بود.

 

بررسی تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نشان می دهد که خدمات مستشاری این شهید والامقام بعنوان پرورش یافته سردار محبوب دلهاشهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسزایی در پیروزی عملیات های موفقیت آمیز مبارزان فلسطینی ووارد آمدن ضربات سنگین به نظامیان سفاک صهیونیستی داشته و کابینه بزدل نتانیاهو با همدستی دولتمردان کاخ سفید دست به این جنایت کثیف زده اند.

 

اگرچه جبهه مقاومت مجاهدان و سرداران بخون خفته ای چون علمدار سپاه توحید حاج قاسم سلیمانی و اینک حاج رضی موسوی را تقدیم آرمان های متعالی نظام اسلامی و قدس شریف کرد اما باید پذیرفت این شهادتها هرگز در اراده راسخ رزمندگان پرتوان جبهه ایمان در راه محو غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی خللی وارد نخواهد کرد و راه و رسم سید رضی و حاج قاسم سلیمانی تا نابودی کامل جنایت پیشه گان تاریخ تداوم خواهد یافت. 

 

آری؛ دیار علویان رزمگاه خداجویان و مهد پرورش مجاهدان افتخار آفرین و اسوه های پایداری و مقاومت چون حاج رضی است که تابلوی این دیار علوی را در سراسر گیتی درخشان وتابناک برافراشته اند و مرد وزن و پیر وجوان مازنی با افتخار نام ویاد این فرزند بخون خفته خود که در شمار سرداران رشید جبهه مقاومت قرار دارد را تا ابد در دلها زنده و جاودان نگاه خواهند داشت.

 

عقیل امامی 

کوچکترین رزمنده مازندرانی دفاع مقدس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.